2013. augusztus 7., szerda

Fejlécek:)

Sziasztok!:)

Gondoltam megosztok veletek valamit, illetve valamiket!;)Az egyik nagyon kedves barátnőm csinált fejléce(ke)t a bloghoz.

Ezt csinálta eredetileg, miután nagy' nehezen kihúzott belőlem pár szót, hogy mi lesz a blogban, valamint a trailer alapján.(amit, ha eddig nem láttatok volna, nézzétek meg most!) 

Ezt pedig, miután nyafogtam neki egy kicsit, hogy ezt hogy, meg azt hogy. (Amiért ezúttal is bocsánatot kérek<3) Én valami ilyesmi színűt képzeltem el eredetileg a bloghoz, ezért kéregettem lépésről-lépésre, hogy mit hol és milyet szeretnék. Egyébként pedig a nagy részét magától találta ki és valósította meg.

Nem tudom, hogy ti hogy látjátok, de nekem tetszik és legfőképp nagyon szépen köszönöm, hogy fáradoztál vele! Pláne, hogy még kicsit elégedetlenkedtem is. Köszönöm Lili!<3

A részt pedig azt terveztem, hogy holnap hozom, de sajnos nem megy, mert holnap egész nap strandolni fogok, úgyhogy remélem és, ha minden összejön akkor holnap után már olvashatjátok is az első fejezetet.;)

Becks xx

U.I.: Egy igazán kicsit változott a blog kinézete, amit szintén Lilinek köszönhetek, hogy őszintén véleményt alkotott és elmondta. Egyébként pedig igazán jól esne pár feliratkozó, de persze semmi sem kötelező. Egészen addig fogom feltenni a részeket, míg kapok valamennyi visszajelzést. (Ami lehetőleg nem az, hogy 'nem tetszik' vagy, hogy 'ne folytassam'!) 




1 megjegyzés:

  1. Szia!Van neked agy meglepi a blogomon :3 http://teendream-blogmagazin.blogspot.hu/2013/08/1-dij.html remélem örülsz neki :D

    VálaszTörlés